Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-23, 17:05   #1249
mumintroll
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av deGeneration Visa inlägg
Hej,

Jag har den senaste tiden funderat på det här med bonustrading och det låter ju nästan för bra för att vara sant. Min fråga är: hur ser ni till att inte bli limiterade/avstängda på de sajter ni trejdar?

Är det möjligt att som jag tänkt, endast spela på sidorna när bonusarna är aktiva eller måste man lägga några bets i övrigt också för syns skull?

En till fråga. Vad anser ni är en optimal utrustning för att trejda bonusar för mig och 5 vänner/familjemedlemmar? Bör man för säkerhets skull skaffa sig en billig laptop och modem för samtliga konton eller är det overkill? Med en potentiell nettolön på 55-60 k i månaden har man iaf råd med lite omkostnader.

Ja du bör ha separat IP, dator, adress ja allt helst. För varje person för att vara helt säker. Alt fjärrstyra andra enheter om dina vänner är ok med det. För att slippa limitering kommer du ganska långt med att bara hålla dig från riktiga värdeodds, lirar du bara spel med 97-100% matchning mot spelbörs är det nog lugnt. Jag har aldrig blivit limmad hittils iaf. Jag spelar enbart med bonusar, kan ibland slänga iväg nåt livebet om jag barahar typ 100kr kvar att omsätta bara för att variera lite i spelmönster
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat