Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-24, 12:30   #1253
deGeneration
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Jag använder bara Pinnacle för att boka odds mot bonussidor. Man kan spela bonussidorna mot varandra, men blir krångligare då man inte alltid vet limits+att man ibland inte har täckning på andra kontot för att lägga hela motbetet. Vet inte hur pinnacle förhåller sig till börserna men jag förlorar genomsnittligt runt 1-5% i avbränning på en person. Använder alltid trustly, dels för att plånböcker är ett extra krångel för dom man spelar med men också för att dom är uteslutna ur många bonusar. Och då trustly går via mobilbanken så inbillar jag mig att det bidrar till att man mer sällan behöver verifiera.

Jag lägger kanske 3-4h per dag men då har jag ett antal personer igång samtidigt, spelar du med en person och kör 5 sidor i taget kanske det tar 1-2h per dag i början. Undvik att ha en person igång på flera sidor i samma koncern, blir du fryst på en sida kan dom ta pengarna på de andra också. Och spela inte med familjemedlemmer som bor på samma adress..

en.surebet.com har bra jämförelser tycker jag, särskilt om du kör betalversionen.

Tack för ditt långa svar!
Vad är det värsta som kan hända om man blir påkommen? Kan dom ta alla dina pengar på kontot eller endast bonusen? Finns det risk för något rättsligt efterspel?
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat