Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-30, 07:25   #490
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12139

Sportsbetting
Stats: 144 - 116 - 1
ROI: 117.16%
Vinstprocent: 55.38%

Standard

Spel 30.1


Bra flyt just nu!
Vi hade lite tur igår med Chattanooga och UNCG. Det såg bra ut efter första halvlek, då vi hade över 70 poäng. De sista 10 minuterna av matchen stannar det av totalt och vi landar på 126 poäng, och sedan gick det till övertid. Nåja, en vinst är alltid en vinst!

Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Toronto Raptors - Minnesota Timberwolves: över 217.5
Odds: 1.93 (Unibet) Kl 01:30

Jag fortsätter att köra på samma linje som jag tycker har fungerat hyfsat den senaste tiden. Här har vi en matchup mellan Raptors och Timberwolves, som jag tror blir highscoring.

Toronto är rankade som 4:de i totalscore hemma medan Minnesota rankas 6:a i totalscore på bortaplan. I fieldgoal % ligger man också i toppen här.

Dessa två lag möttes den 20 januari, och då vann Minnesota på hemmaplan med 115 - 109. De senaste 6 möten mellan dessa lag har gått över totalen, och de tre senaste matcherna har haft ett poängsnitt på 227 poäng.

Raptors vill säkerligen ha revansch inatt, och man brukar också ofta speeda upp tempot på hemmaplan. Raptors snittar ca 113 poäng hemma, medan Timberwolves snittar ca 107 poäng borta.

En annan nyckel till överspelet hittar jag i Minnesotas back to back match, man spelade igår, och defensiven kan bli aningen lidande pga det. Man spelar också sin tredje match på fyra dagar.



2.NCAAB
St Johns Redstorm - Xavier Musketeers: Xavier -6.5
Odds: 1.96 (Unibet) Kl 02:30

Här spelar jag på ett mycket hett lag mot ett uruselt lag för tillfället, skillnaden är så stor mellan dessa lag just nu, att jag blir väldigt förvånad ifall St Johns gör match av detta.

St Johns är under isen just nu, och det blir inte lättare när ett av de hetaste lagen just nu kommer på besök. Spelar Xavier någorlunda skall man klara denna linan, man skall ha en riktigt dålig dag här ifall det blir jämnt.

För St Johns del var lördagens match mot Butler ett riktigt bottennapp, fieldgoal % var endast 29% och den bästa spelaren Shamorie Ponds lyckades bara få till 2 ynka poäng i matchen. Man har dragits med skador, och har fortfarande en del. Man har förlorat 10 matcher på raken och är endast 2-5 ATS på de senaste 7, och fieldgoal % ligger på 41% i snitt.

Xavier är lysande just nu, man har också haft vila sedan den 24 januari, och endast dålig motivation och disciplin kan sänka laget här anser jag. Deras field goal% ligger på ca 50% och man snittar 84.7 poäng per match. Xavier har vunnit fyra raka matcher, 3 av 4 ATS mot väldigt bra lag som Marquette, Creighton och Seton Hall på bortaplan. Xavier är 22-8 ATS de senaste 30 matcherna och 11-4 ATS de senaste 15 bortamatcherna. Man har en stark trio i Trevon Bluiett, J.P Macura och Kerem Kanter.

St Johns är bara 1-5 ATS på de senaste 6 hemmamatcherna. Gör Xavier det man brukar göra så borde man klara att vinna med 6+ poäng mot det sämsta laget i konferensen.



Jag inväntar ännu speltjänstens spel, åker bort och kommer inte hem förrän ikväll runt 20:00 - 21:00, så då ger jag ut det spelet!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-01-30 klockan 09:15.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat