Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-31, 00:45   #21
lou

lous avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Executive Visa inlägg
Håller helt med! Tudor Kronos hamnar längre ner även i min rank. Tyckte Friend of nature var ganska svag i ledning sist och tror Mellby Demon hade vunnit då utan galopperende häst framför. Såg ut att komma av sig utav det. Frågan är hur han klarar volten från dåligt spår? Iago zon känns inte heller jättehet från bakspår. Kan definitivt skrälla här. Scarpia till slut från stretchen?
Ja, FON var lite seg på upploppet, men kommer den till ledning enkelt här skulle han bli svårslagen om han har en lite bättre dag, det var inte någon stor marginal den fick stryk med. Tror inte heller att lutfi släpper ledning för att sätta sig rygg ledaren. Då är ju frågan vilka som sitter bra till på innerspåret ja, jag tippar på FF och scarpia, men tror inte att de hinner ikapp FON ändå.

Vad tror vi om Southwind? Enda jag kan se emot är WDL som Swish Lane räckte ut tungan åt efter att ha gått i dödens. Southwind kommer väl få gå i dödens också och frågan är om Southwind är så mycket bättre än Swish lane? Intressant att se vad BG säger om att släppa ledning eller inte (om han ens kommer dit). Tror WDL kan slå Southwind om den får gå i dödens faktiskt, börjar väl komma i form nu. Första gången sprint för Southwind med ny kusk också från spår 7...

Senast redigerad av lou den 2018-01-31 klockan 00:50.
lou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat