Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-31, 09:08   #492
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12139

Sportsbetting
Stats: 144 - 116 - 1
ROI: 117.16%
Vinstprocent: 55.38%

Standard

Spel 31.1


Nollad igår, Xavier framförallt var en stor besvikelse, en korg ifrån vinst där, nya tag!

Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Wake Forest Demon Deacons - Florida State Seminoles: Florida St ML
Odds: 1.70 (Unibet) Kl 02:00

Här väljer jag Florida St ML mot ett svagt Wake Forest. Jag tar Moneyline här eftersom marginalerna är små här hela tiden. Vid odds 1.70 och uppåt kör jag på Moneyline.

Florida St har alla siffror och statistik på sin sida här. Man är hela 14-0 mot s.k "losing teams" och man har vunnit de 5 senaste mot Wake Forest. Florida har ett stort övertag i RPI (Ratings Percentage Index) och man är 3-0 mot lag som ligger mellan 100-200 i RPI, vilket Wake Forest gör.

Wake Forest är 1-5 mot top 50 lag och 1-3 hemma. Man är 1-7 ATS som underdog denna säsong och 1-4 ATS hemma de senaste 5. Man har också tre frågetecken inför denna match, Mitchell Wilbekin, Keyshawn Woods, samt Sam Japhet-Mathias är alla frågetecken.

Florida St flyger fram just nu, man är 3-1 ATS de fyra senaste, och i 3 av de 5 senaste matcherna har man gjort 91 poäng eller mer. Man är också 5-0 ATS mot Wake Forest de 5 senaste matcherna.



2.NHL
Washington Capitals - Philadelphia Flyers: Washington (fulltid)
Odds: 1.98 (Unibet) Kl 02:00

Mitt andra spel för dagen blir Capitals mot Flyers i nattens NHL. Ett revansch suget Capitals på hemmaplan blir svårt för Flyers som har målvaktsproblem.

Dessa två lag har mött varandra två gånger denna säsong, Phildelphia vann första mötet hemma med hela 8-2, och följde upp med 2-1 seger på Capitals hemmaplan. Jag tror inte man förlorar två gånger på raken hemma mot Philadelphia.

Detta är första matchen för båda efter All-Star uppehållet, och Capitals tog en 4-2 seger mot Florida just innan uppehållet. Psykologiskt viktigt då man hade tre raka förluster före det. Flyers förlorade mot Tampa Bay just innan uppehållet med 1-5, så Capitals kommer in med bättre känsla här.

Hemma är Washington normalt bra, och har man en bra dag skall man slå Philadelphia. Flyers dras med målvaktsproblem just nu. Både Brian Elliott och Anthony Stolarz är skadade. Dessutom är Michal Neuvirth osäker pga sjukdom. Osäkert alltså vem som kommer stå inatt, men hursomhelst så är ingen av dessa 100%.

Jag tror att motivationen, hemmaplanen och duon Ovetchkin-Bäckström blir för mycket inatt för Flyers med målvaktsproblem.



3.NHL
Washington Capitals - Philadelphia Flyers: över 5.5 mål
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer som ett tredje spel idag överspelet mellan Capitals och Flyers mycket pga målvaktsproblemet i Flyers. Capitals målvakt Holtby har inte varit speciellt bra hittills, han har släppt till i snitt 2,66 mål per match.

Neuvirth i Flyers har haft magsjuka och känner sig inte hundra ännu. Om han inte spelar blir det Alex Lyon som flyttats upp för att backa upp Neuvirth. Han håller inte samma klass alls, släpper till i snitt 2.90 mål per match.

Både Flyers och Capitals offensiver har sett hyfsade ut den senaste tiden också. 4-2 till Capitals!!!





Speltjänsten

NCAAB
Valparaiso Crusaders - Indiana State Sycamores: under 143.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 02:00




Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-01-31 klockan 17:13.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat