Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-31, 16:07   #1265
bollen32
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av adamvk97 Visa inlägg

Är det något jag missar? Min tanke är ju att sedan återskapa från iCloud‑kopia för att på så vis få tillbaka allt annat jag vill ha på telefonen. Finns det något ytterligare som de kan tänkas förknippa med mina gamla konton och telefonen som nu har har ett fräscht device ID?

Har någon koll på det tekniska eller kanske rentav erfarenheter av att ha gjort på det här viset är jag väldigt tacksam för svar då jag såklart inte ämnar att riskera något i onödan vad gäller detta.

/Mvh
Har dålig koll på apples teknik och kan inte i detaljnivå vilken id-metoder spelbolagen använder sig av men skulle gissa att cookies är det stora hotet i detta fall. Har du använt samma mobil till att logga in på dina egna bonuskonton tidigare? Får du ett nytt device-ID bör det på den fronten vara lugnt, men har somsagt inte koll på apple. Generellt undviker jag i det längsta att använda oformaterade eller återställda enheter just på grund av den lilla risk som ändå finns. Vill inte lämna något åt slumpen för den lilla bekvämligheten .

Hur tänkte du göra med kalkylator för surebets och dylikt, använda det i telefonen också?
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat