Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-01, 15:56   #1268
deGeneration
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
1. Det brukar vara ta ut samma summa som du satte in med en specifik metod. Dvs om du satt in 1000kr med kort och vill ta ut 5000kr som du vunnit så får du först ta ut 1000kr via kortet, sedan välja vilken metod du vill ta ut resten. Jag ser ingen mening med internetplånbok då man dels blir utsatt för avgifter och klydd, samtidigt som risken ökar för att bli hackad osv. Trustly är enligt mig den överlägset smidigaste lösningen, men finns säkert andra som tycker annorlunda .

2. Kommer du ihåg mailen så testa att begära glömt lösenord. Får du ett mail så vet du. Annars kontaktar du bara sidorna med dina uppgifter och säger att du inte vet om du har ett konto och att du tänkt starta ett så ger dom dig godkännande eller kollar om du har ett gammalt. Är du osäker så sätt inte igång konto på den sidan, det biter dig i röven senare.
Tack för att du tar dig att svara på mina nybörjarfrågar!

När du ska cleara en bonus, låt oss säga att du satt in 2000 och får 2000, brukar du då sätta 4000 på en match eller fördelar du pengarna över fler matcher? Jag tänker att det blir jobbigt om man får för mycket pengar på bonussidan.
deGeneration är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat