Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-03, 13:17   #68
Jarmop

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens mest streckvärda spik måste vara 8 Sauron Pil i andra.
Överlägsen kapacitet och hästen har ett långt och snabbt steg och jag tror att Untersteiner laddar och får lite grepp om dom invändigt och om han bara är bestämd tror jag vi ser Sauron Pil i spets efter 500! Trots småtuff öppning tror jag den bara stegar undan och i ett lopp där hela Sverige garderar känns det grymt att ta grepp om omgången med spik på en överlägsen som inte ens är favorit!! Just nu tredjehandare på 17%! Folk är fan fulla!!

En annan som är totalt klar är 1 Its Showtime Zaz i sista. Westerholm gör det mesta rätt nu och senast brisade hästen undan okörd med 1.11 sista 1000! Bara dra i högertömmen så är det klart!! Oj! Ännu en stenklar som heller inte är favorit! 20% och andrahandare. Jag tror jag drömmer!!

Då det är V65 idag (9 Zenit Brick kan aldrig förlora) så finns det gott om färg att måla med i övriga lopp där en och annan storfavorit mycket väl kan falla! Tänker på Bergh i första och Adielsson i femte!

Lycka till och ta det varligt med spriten så ni inte missar mina ord!

Tror du är helt ute och cyklar. Sauron lär hänga i 3e spår hela loppet om den laddas och It's Showtime Zaz möter betydligt hårdare motstånd, det är inget lunchlopp den ska ut i.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat