Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-03, 19:28   #206
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Jag uppmanar alla "sharpsare" att mejla atg och Skarplöth att detta är fan inte okej! Har ni twitter så hastagga @abtravochgalopp och skriv er åsikt!
Det dom håller på med är fan stöld. Jag har tröttnat rejält nu, det är inte okej att dom ger ut 39% av spelarnas pengar gång på gång. Självklart kan det bli jackpots på 5 rätt ibland, men dom måste ändå försöka lägga de mer svårlösta loppen på V75! I nuläget lägger dom de enklaste loppen varje vecka för att det ska bli jackpot vilket gör att vi dumma idioter till spelare, spelar ännu mer nästa vecka ist för tvärtom! Vi borde bojkotta såna här typer av omgångar totalt.
Tänk alla tusentals "tillsammans bolag" där man inte ens får tillbaka pengarna vid 7 rätt. För mig är det ofattbart att det inte görs ngt åt detta och att det inte skrivs och "skriks" mer i media om detta JÄTTEPROBLEM!
Tyvärr är media till stora delar sponsrade av atg.

Det man kan reta sig på är att dom lördag efter lördag när resultaten presenteras i liven sitter och gratulerar spelarna till jackpot kommande lördag när dom istället skulle säga förlåt för att vi konfiskerade 25 miljoner till av era vinstpengar idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat