Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-04, 11:35   #497
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12138

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

Spel 4.2


2-2 igår, NBA spelen gick in, men tyvärr har Pittsburgh i NCAAB en riktig dålig dag, samtidigt som N.Carolina gjorde allt rätt. Speltjänstens spel förlorade också.


Dagens spel.

Egna spel

1.NBA
NY Knicks - Atlanta Hawks: över 211.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 18:00

Tidiga matcher i NBA idag pga Superbowl inatt. Jag har hittat ett totalspel mellan Knicks och Hawks som jag måste testa.

Totalerna baseras mycket på lagens snittpoäng defensivt och offensivt, och inbördesmötena mellan dessa har varit väldigt highscoring, och när dessa två möts tenderar det att bli "run and gun" spel.

Dessa två lag har möts två gånger denna säsong, första mötet vann Atlanta hemma med 116-104, andra mötet tog Knicks hemma med 111-107. De senaste fyra mötena mellan dessa lag har gått över totalen, och de senaste tre har snittpoängen varit 239 poäng.

Jag tycker totalen är lite låg här, troligtvis pga Knicks låga poängskörd de senaste matcherna. Man fick bara till 90 poäng mot Milwaukee senast och 73 poäng mot Boston. Dock skall man komma ihåg att dessa två är defensivt bra och Boston det bästa defensiva laget i ligan. Dagens motståndare Hawks är inte alls lika bra defensivt.

Atlanta har varit en riktig poängmaskin de senaste matcherna. 4 av de senaste 5 har gått över totalen, man har snittat 108 poäng de 5 senaste och släppt till 118 poäng i snitt.

Överspelet har suttit 4 av de 5 senaste bortamatcherna för Hawks, överspelet har också suttit i 4 av de 5 senaste hemmamatcherna för Knicks mot lag som har lägre än 40% i vinster på bortaplan.



2.NCAAB
Boston College Eagles - Georgia Tech Yellow Jackets: över 136
Odds: 1.89 (ComeOn) Kl 18:00

Ett överspel här igen, kan kanske bli lite enformigt, men jag försöker hitta matchups och spel där jag anser chansen till vinst är stora.
Anledningen till detta överspel är simpel, Bostons mycket bättre offensiv på hemmaplan, och Georgia Techs sämre defensiv på bortaplan. 136 borde gå att komma över här.

Det är på hemmaplan som Boston vrider upp tempot och tvingar motståndarna att hänga med. Det syns också i statistiken, 5 av de 6 senaste hemmamatcherna har gått över totalen. Man snittar också ca 7 poäng mer hemma, ca 80 poäng per match. Defensivt är man ungefär lika bra hemma som borta, ca 71 poäng i snitt. 6 av de senaste 7 matcherna har gått över för Bostons del.

Defensivt är Georgia Tech sämre på bortaplan, i snitt släpper man overall till runt 63 poäng, medan man på bortaplan släpper till runt 71 poäng. Det syns också i statistiken, hemma är man 5-1 under totalen de senaste 6, medan det är jämnare på bortaplan, 2-2 de senaste 4.

Överspelet har suttit i 5 av de 6 senaste hemmamatcherna för Boston. 4 av de 5 senaste hemmamötena med Georgia Tech har gått över totalen. Jag tror att Georgia Tech får rikta in sig på att hänga med här när Boston vrider upp tempot, och det är fullt möjligt att matchen går upp emot 140-145 poäng.




Speltjänsten

NHL
Washington Capitals - Vegas Golden Knights: Washington (inklusive övertid)
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 18:30




Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skarabe (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-04 klockan 13:40.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat