Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-05, 11:59   #498
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12137

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

5.2


Grattis Eagles till Superbowl! Makalöst bra match inatt!
2-2 igår om vi räknar med Superbowl prop betet! Knicks och Hawks nådde inte riktigt upp till poängen då första halvlek var väldigt lowscoring. NCAAB totalen sitter med minsta möjliga marginal, gick till övertid men det hade ändå suttit. Speltjänsten har inte riktigt levererat så bra som jag hoppats på senare tid, men jag kommer följa dem ändå, alla har dåliga perioder då och då! Vi fortsätter!!


Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
New Orleans Pelicans - Utah Jazz: över 215.5
Odds: 1.95 (Unibet) Kl 02:00

Det blir igen ett överspel, som jag måste ta mig en titt på. Totalen har inte kommit ut än, men jag tog mig tid att räkna på den, och simulera den färdigt innan den kommer ut, så jag har någonting att jämföra med. Enligt snittpoängen offensivt och defensivt borde totalen ligga kring 215.5 poäng, 109-107 till New Orleans visade simulatorn.

Anledningen till att jag gillar överspelet här är Utahs magnifika form för tillfället. I tre raka matcher har man gjort 120+ poäng, och man har vunnit 5 raka matcher. Senaste slog man San Antonio med 120-111, före det vann man mot Phoenix med 129-97 och mot Warriors 129-99. Imponerande! Speciellt när man möter ett lag som New Orleans måste jag prova överspelet. Pelicans är det sämsta laget defensivt på hemmaplan. De tre senaste har gått över för Utahs del. På hemmaplan håller Utah motståndarna till ca 98 poäng, borta är man lite sämre defensivt, släpper till ca 105 poäng.

New Orleans snittar 113.4 poäng på hemmaplan, vilket är tredje bäst i ligan. Defensivt är man sämst i ligan på hemmaplan, man släpper till ca 112.96 poäng i snitt. Det syns också i statistiken att det är hemma det brukar bli highscoring matcher för New Orleans, 17-7 i år över totalen hemma, och 13-14 på bortaplan.

Utah har skjutit trepoängare med bravur de tre senaste matcherna, 41 st sammanlagt de tre senaste. Och om vi lägger till att New Orleans defensivt är ett liknande lag som Phoenix och Golden State, borde Utah kunna fortsätta med sitt skytte. Men man vet aldrig, det såg vi igår mellan Knicks och Hawks. Men mycket pekar på en highscoring match, och det finns ingen anledning att gå emot Utahs fina skytte nu, speciellt inte mot ett av de absolut sämsta defensiva lagen.




Speltjänsten

NCAAB
Oklahoma Sooners - West Virginia Mountaineers: under 168.5
Odds: 1.86 (Unibet) Kl 03:00




Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-05 klockan 18:56.
maximalvinst är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat