Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-06, 14:40   #499
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12138

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

Spel 6.2


Dagens spel:


Egna spel

1.NBA
Orlando Magic - Cleveland Cavaliers: över 222.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 01:00

Jag tar överspelet i matchen mellan Magic och Cavaliers. Två lag som inte alls spelar försvar och ligger i botten i de flesta försvarskategorier.

Jag ser värde här på överspelet mycket pga att Orlando inte kommer nå slutspel, och därmed borde man vara på "anfallshumör" hemma mot Cavaliers inatt. Därtill spelade Orlando igår så försvarsmässigt kan det bli lite jobbigare. En annan faktor som jag väger in här är att historiskt sett har det varit betydligt fler övermatcher mellan dessa två när Orlando spelat hemma.

Den 6 januari möttes dessa två i Orlando, och då vann Cleveland med hela 131-127. Offensivt har det varit två ganska dåliga matcher av Cleveland, man fick bara till 91 poäng mot Miami och 88 poäng senast mot Houston. Mot ett dåligt försvarande Orlando som spelade igår borde man kunna återgå till normal nivå.

Totalen har gått över i 5 av de 6 senaste bortamatcherna för Cleveland. Överspelet har också suttit i 5 av de 7 senaste "back to back" matcher för Orlando. 8 av de 10 senaste matcherna i Orlando har gått över.



2.NCAAB
Fresno State Bulldogs - San Diego State Aztecs: Fresno St ML
Odds: 1.70 (ComeOn) Kl 05:00

Jag väljer Fresno State som mitt andra spel för dagen. San Diego lider av några nyckelskador, plus at Fresno State är mycket bra hemma.

Fresno vann för en vecka sedan borta mot San Diego med 77-73. Aztecs point guard Tre Kell är skadad och kommer missa matchen, ett stort avbräck. Därtill är också Nolan Narain osäker. San Diego är inte bra på bortaplan, man har förlorat de tre senaste bortamatcherna, 4 av de 6 senaste och 4 av de 5 senaste mötena med Fresno State.

Fresno State är 10-4 på hemmaplan, defensivt bra. Man håller motståndarna till ca 66 poäng i snitt. Man är också 7-1 ATS mot San Diego se 8 senaste matcherna. San Diego är bara 5-11-2 ATS de senaste bortamatcherna mot lag med winning home record.

Fresno är 15-5 ATS hemma i de senaste 20 matcherna mot lag med losing record på bortaplan. Fresno borde kunna vinna här, och jag tar moneyline här.




Speltjänsten

NCAAB
Minnesota Golden Gophers - Nebraska Cornhuskers: Nebraska +3
Odds: 1.87 (ComeOn) Kl 02:00





Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skarabe (+5), lokalime (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-06 klockan 16:44.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat