Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-07, 13:01   #500
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12138

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

Spel 7.2


Ja vad säger man, trodde nog att överspelet skulle sitta igår mellan Magic och Cavaliers, speciellt då vi hade över 180 poäng inför den sista quartern. Då gör Cavaliers en trea direkt i inledningen, sedan gör man inte en enda poäng under de följande 7 minuterna. Endast 9 poäng fick man till på hela fjärde quartern. Shit happens, men den där sved. De goda nyheterna är att de båda andra NCAAB spelen satt, så vackert så!


Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
George Washington - La Salle: över 138.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 01:00

Jag väljer överspelet i nattens NCAAB mellan G.Washington och La Salle. Två poäng glada lag som möts här.

Den främsta anledningen är bägge lagens hemma respektive bortaresultat. Man ser tydligt i statistiken att det är hemma som det brukar bli highscoring matcher för G.Washington, man är 7-3 över totalen hemma medanman är 3-6 på bortaplan. La Salle har också liknande statistik, hemma är man 9-5 över totalen och på bortaplan 7-1.

En annan faktor som jag väger in här är La Salles dåliga defensiv på bortaplan, man släpper till ca 10 poäng mer än annars runt 82 poäng. Inget av lagen har sett bra ut defensivt den senaste tiden.

För George Washingtons del har 5 av de 6 senaste matcherna gått över. För La Salles del har de 8 senaste matcherna gått över. 139 borde gå att komma över här!


2.NBA
Cleveland Cavaliers - Minnesota Timberwolves: Cleveland +4.5
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 02:00

Detta spel är lite av en chansning, jag ser ändå lite värde här i Cleveland då linan öppnade på +2, nu får vi 4.5. Cavaliers måste göra någonting, och Cleveland är ändå Cleveland. Talang finns i laget, och får man ut det bästa av det skall man kunna hålla sig inom denna linan inatt.

Som sagt, Cavaliers är inte bra just nu, men så länge man har det kämpigt kommer man göra allt för den där segern. Gårdagens tapp i sista quartern tog säkerligen hårt på spelarna, och vad är det då man kan göra inatt för att gå av planen med hedern i behåll, jo slå Minnesota.

Timberwolves är bra just nu, man är 3-0 ATS de senaste tre matcherna. En sak som dock är värt att notera är att Cleveland har vunnit de fyra senaste hemmamötena med Timberwolves.

Tufft läge för Cavaliers inatt, men samtidigt borde det vara utmanande och motiverande. Jag tror i alla fall James och hans gäng får till en fight inatt. Allt talar väl egentligen emot det, men jag ser denna match som en jämn historia där jag inte vågar tippa vinnaren, men +4.5 på Cavaliers hemma är ändå värt ett försök tycker jag, speciellt eftersom man varit bra på hemmaplan mot Timberwolves.





Speltjänsten

NCAAB
Purdue Boilermakers - Ohio State Buckeyes: Ohio St +9.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:30




Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-07 klockan 17:10.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat