Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-08, 11:51   #16
sigh

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 44
Standard

Några rader om mina tankar inför lördagen.

V75:1 Slide to easy skulle varit ett spikförslag med seriös kusk men med Flemming så blir det bara förstarank då man aldrig vet var man har honom.
Jairo har ju rejäl toppform och är självskriven
Justice Ås Imponerade väl inte förra starten på v75 trots att den fick bestämma i spets men åker med tidigt då det är en klasshäst med lopp i kroppen.
Formkorten Nakoda Goj Island Life och Trinity Lux streckas också samt spetshästen Augustus F trots att den inte verkar trivas så bra över medel.

V75:2 Blir troligen att gå kort här. Platon Face lär ju vinna om felfritt och om den kommer ut men då den är så osäker så tittar jag på 15 MYF som går ner väldigt mkt i klass, formkortet Dizzy River som verkar ha hittat sig själv och Zeus Karsk som står på tur.
Rankar ner Ready Ribb då den nog får göra mer jobb än vanligt.

V75:3 VBOTN Förstahäst men frångår nog första tanken på spik och kör utg alt matematisk gardering stängt på 3-4 hästar.
Nurmos envisas med att Zenit kan öppna bra men de verkar inte vilja trycka av honom.
OTP har kämpat sig upp i vinterform och stallet har ju sjuk form. B.B.S Sugarlight är en fidus men blir nog bara förstareserv, slinker förmodligen med om jag kör utgång med VBOTN.

V75:4 Tycker jag ser öppen ut då jag inte vill spika favoriten med nuvarande kusk i final, hästen är väl tillsammans med Global Unlimited bästa hästarna i loppet. Kollar på några skrällar här:
Tentacles Långspurtade som en tok senast och lyser form.
Fairplay Pellini Första Goop och är alltid hårt betrodd annars. Slår till nu när den är bortglömd?
Divine Känns lite seg men vinner alltid som en klasshäst. Lär öka i procent
The Real Star Stallskrik senast och gick väl ok men verkar småseg ut. Möter hårdare nu än senast.

V75:5 Kan Olle Rols svara Lundbergs? Lär väl bli överfallen även om det lyckas så nöjer mig med utgång.
Erik Sting Är andrarankad för mig på kapacitet och två lopp i kroppen.
Twigs Briard Första Goop och har fått en nytändning i danmark. Går alltid in till mål och kuskförstärkningen är enorm. Öppet bakom dessa 3

Senast redigerad av sigh den 2018-02-08 klockan 11:59.
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat