Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-08, 11:17   #501
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12138

Sportsbetting
Stats: 144 - 114 - 1
ROI: 117.58%
Vinstprocent: 55.81%

Standard

Spel 8.2


3-0 igår, Cavaliers får till en riktig fight, i en riktig thriller. Båda NCAAB spelen satt också!


Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Southern Mississippi Golden Eagles - Old Dominion Monarchs: över 136.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer överspelet mellan Golden Eagles och Monarchs i en nästan identisk matchup statistiskt som igår.

Här utgår jag också främst från lagens hemma respektive borta resultat. S.Mississippi snittar overall ca 73 poäng offensivt, hemma betydligt bättre, ca 84 poäng. Man släpper till ca 68 poäng hemma. Old Dominion gör ungefär lika mycket poäng hemma som borta, ca 73 poäng. Man släpper till ca 7 poäng mer på bortaplan, runt 68 poäng.

Man ser tydligt i statistiken att överspelet har varit ett bra val när S.Mississippi spelar hemma och Old Dominion borta. S.Mississippi är 14-5 över totalen overall, 6-1 hemma. Old Dominion är bara 4-5 hemma, medan man är 8-3 över totalen borta.

De senaste 5 matcherna och 9 av de 10 senaste har gått över för S.Mississippis del. 4 av de 6 senaste bortamatcherna för Old Dominion har gått över.



2.NCAAB
UC Davis Aggies - UC Santa Barbara Gauchos: UC Santa Barbara +2.5
Odds: 1.87 (Unibet) Kl 04:00

Mitt andra spel för dagen blir UC Santa Barbara i nattens NCAAB. Jag gillar situationen här i denna matchup, och jag ser mycket värde på underdogen här.

UC S.Barbara är i bra form, man har vunnit 6 raka matcher, och man är också hyfsade borta, 7-5 i år. Detta lag är ett veteranlag med många bra spelare och spelare som tillkommit från andra solida lag i serien. Jag tror man kan slå UC Davis inatt.

UC Davis har haft ett ganska lätt schema så här långt, och man har också sin bästa spelare Chima Moneke borta inatt pga avstängning. Jag har svårt att se UC Davis vinna här med sin bästa scorer och rebounder borta.

UC Santa Barbara är 8-2 ATS i de senaste 10 bortamatcherna, och 6-3 SU de senaste 9 bortamatcherna. Man är också 19-4 SU mot UC Davis, och 6-2 både SU och ATS mot Davis de 8 senaste bortamatcherna.




Speltjänsten

NCAAB
Utah Utes - Stanford Cardinal: Stanford +4.5
Odds: 1.90 (Unibet) Kl 02:00




Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-08 klockan 18:26.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat