Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-12, 14:16   #507
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12136

Sportsbetting
Stats: 142 - 114 - 1
ROI: 117.40%
Vinstprocent: 55.47%

Standard

Spel 12.2


Dagens spel:

Egna spel

1.NBA
Golden State Warriors - Phoenix Suns: över 232
Odds: 1.90 (ComeOn) Kl 04:30

Jag ser ingen anledning att gå emot Phoenix usla försvar och Warriors poängform just nu, jag fortsätter på samma linje. Totalen har inte kommit än, men jag gissar att den är hög, och det av en anledning.

7 av de 10 senaste mötena har gått över mellan dessa lag, och de tre senaste har haft ett poängsnitt på 243 poäng.

Warriors har de två senaste matcherna snittat 122 poäng, och de två senaste har gått över. Phoenix har ett uselt försvar, och jag ser att det fortsätter inatt, 121.6 poäng har man släppt till i snitt.

7 av de 9 senaste matcherna har gått över för Warriors. Fyra av de 5 senaste mötena med Phoenix har gått över, och de senaste 5 hemmamötena med Phoenix har gått över.

4 av de 5 senaste matcherna har gått över för Phoenix. Få se ifall vi kan sätta en till total inatt!



2.NBA
Chicago Bulls - Orlando Magic: under 215.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 02:00

Jag väljer underspelet mellan Bulls och Magic. Värde på underspelet pga offensiva skador på Magic.

9 av de 10 senaste mötena mellan dessa lag har gått under totalen, och de tre senaste mötena har haft ett poängsnitt på 197 poäng. 6 av de senaste 8 matcherna har gått under för Chicago, och också 4 av de 5 senaste hemmamatcherna. De senaste 5 mötena mellan lagen har också gått under. 5 av de 6 senaste hemmamatcherna mot Magic har gått under.

Inget av lagen har skjutit mycket tre poängare de senaste matcherna, Chicago har bara fått till 18 de två senaste, och Magic bara 23 st de senaste tre matcherna.

Jag tycker totalen är aningen hög här, om man ser till de senaste inbördesmötena och båda lagens skytte. När dessa två möts tenderar det att bli lowscoring, så vi provar underspelet här!!!




Speltjänsten

NBA
Detroit Pistons - New Orleans Pelicans: Detroit -2
Odds: 1.88 (ComeOn) Kl 01:00



Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-02-12 klockan 17:07.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat