Provar med lite V64 tankar som balans till spritdiskussionen.

Avd 1 Här tror jag favoriten 3 Mon Etoile får voltstartproblem och ratar men. Istället tycker jag att 8 Quite Windy med duktige Anders Eriksson som kusk. Hade lekstuga senast och för tre satrter sedan var han duktig bakom Barkevious Mingo. Adderar med 2 Wake up America på läge och form samt 7 Jeepstar som är klassen i detta gäng. Br V75 meriter.
avd 2 Tycket jag att 9 Swimming pool är överstreckad. Inga montémeriter förutom ett misslyckat kval för några år sedan dessutom ganska osäker det verka alltid gå på nålar. Ryttare har hög seger% och det är väl därför den är 55% favorit just nu.
Nej bättre drag på 1 Relation som vann senast med Leo och kan få loppet i rygg på 4 Quito och slå av igen som senast.
Avd 3 här kommer min chans spik i nr 4 Red Miles som jag trror kan susa till ledningen och dra undan resten. Hoppas på startgunga på favoriten nr 6 Sigel Garline
Avd 4 Här hoppas jag att Benzon kan hålla igång 5 Fast Cash SF ifrån trolig spets. Han har bästa segerstatistiken men eftersom hästen är osäker bakom bilen så garderar jag med 2,3,4,6. Bengt L Axelsson brukar vara bra på dessa lopp ...
Avd 5 Detta bör favoriten 12 Stoneisle Ocean vinna men läge och procent 65 samt att nr 1 Re Love har form och kommer ändras till helstängt urryckare multicamvagn och pg-skor gör att jag lockas att låsa loppet på dessa två. Re Love står i 23 x och streckad på ynkliga 2,1 %
Avd 6 Nr 1 Puketorps Julius har spetsläge på 1640v och Klaus Kern tror på spets och slut 17 %. Klar Ahäst men jag garderar eftersom det är kortlopp med 7,2,4,12.
Låt whiskyn smaka

Ha haa ...