Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-25, 13:36   #99
Robsessed
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Det är mer värde i att inte spela värdeodds och få bra bonusar än att spela värdeodds och få dåliga bonusar.

Spelar man bara värdeodds blir man snart limiterad.
Ska prova den varianten på nästa konto jag kör. Hittills har jag bara kört oddsen med högst värde i princip. Har blivit limiterad från bonusar och kampanjer endast på 3 sidor av 100 typ, på ett års tid. Med tanke på allt jag omsatt har jag dock "sparat in" en hel del på att lira typ 98-102% spel iställlet för 95-97%. Men givetvis, får man 1000 SEK istället för 30 sek gratisspel så...

Dock har jag en känsla av att det krävs mer än att bara lira minst möjliga kvalificerande summor på 95% spel för att få de bästa erbjudandena från typ Betssongruppen och SBTech-klonerna. Det är väl också oklart om de har så pass sofistikerade modeller att de kan avgöra om du vid spelögonblicket lirar ett spel som är 100% mot smarkets/betfair eller om det är 96%. De tittar nog mer på om linan just sänktes efter spelet eller om spelet är mycket högre än stängningsodds. Det brukar väl iofs höra ihop att om du lirar på odds som är 100% mot smarkets/betfair så sänks linan snabbt.

Jag antar att om det är sant att vissa får 1000 SEK, max antal free spins, högsta bonuserbjudanden etc. så kommer de inte gärna dela med sig av hur de lyckas. Kanske har de hittat någon magisk kombination typ (1xFemling á 100kr+2xTrippel á 200kr + 150 spins på slot á 5kr st) / vecka. Jag tror dock mer på att de helt enkelt lirar på en jävla massa skit utan värde och därmed är mer eller mindre torskar.

Skall hursomhelst göra ett seriöst test på mitt nästa konto så får vi se. Tips mottages gladeligen .
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat