Visa ett inlägg
Gammal 2018-02-27, 18:13   #5
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Är också skeptisk till att Izzy är så stor favorit. Det luktar ju inte spets direkt, men visst den kan ju köra sig dit. Visserligen van ganska hårt motstånd men raden säger ju en del, den är inte stjärnan man kunde misstänka efter staketet i början.

Vicory Topline jättefavorit i andra, bakspår och minst rutinerad. Tagit det mesta med tätkänning. Njaaa...

Mellby Free också väldigt orutinerad och inte startat på månader, konstig jättefavorit.

Adiago Tror där lät Lindgren fundersam om banan passar. Innerspår på 1600=galopprisk...

Ginotonic tror jag har bäst segerchans i omgången, äntligen en bra favorit! Inte jättesnabb ut kanske, men bra spår och kommer reglera det där motståndet enkelt!

Un Dernier Rire har gått i mål med sparat flera gånger och är härdad+Goop upp första gången! Favoriten Keycard köper jag inte riktigt med det facit den har, bra senast men jag synar att det ska fortsätta så där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat