Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-07, 15:38   #1
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-03-07 19:00 Under the Counter (Trav)


2018-03-07 19:00TravUnder the Counter vs ANNAT ANNAT 0 1.750
LeoVegas
Tänkte ge mig på en rek på travet ikväll. Som vanligt handlar det om H2H när det kommer till spel via nätet & inte hos staten.

Vänder blickarna mot avd 4 på kvällens V86. Loppet avgörs på Solvalla.

Jag kommer att spela Nr 9 Under The Counter att vara före Nr 5 Mellby Estella i mål.

# Under The Counter har gjort två starter i år efter vila. Första starten kördes hästen snällt & blev fast med krafter i mål. Senaste starten var den ute i V75, fick ett tufft lopp i dödens men höll mkt bra till en 3e-plats efter att "omöjlige" Southwind Feji segrat.

# Mellby Estella är en gedigen häst, dock svårt att sätta nosen först i loppen & är mer än "medhängarhäst". Kan inte göra speciellt mycket själv i loppen utan får förlita sig på löpningsförlopp.

I denna duell tar jag helt klart ställning för Westholms springare. Nackdelen är såklart kusken, Björn Goop är klasser bättre driver, men tycker hästen är av en medioker variant. Westholms springare är härdad i tuffa gäng under fjolåret och besitter en helt annan hårdhet vilket jag hoppas ger utslag över upploppet.

Loppet avgörs över kort distans, mitt scenario är att Björn inte kommer till spets med sin springare samtidigt som Westholms har ett perfekt smygläge från spår 9 & således kan avgöra duellen på sista bortre långsidan.

Vi får oddset 1,75 hos Leo Vegas att Westholms springare är först i mål & jag kliver in med medelinsats ( 4 units av 10).

Lycka till om ni ryggar & god travkväll !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat