Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-11, 13:39   #535
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12135

Sportsbetting
Stats: 142 - 113 - 1
ROI: 117.61%
Vinstprocent: 55.69%

Standard

Spel 11.3


Inne in en liten svacka nu då, men nyckeln är långsiktighet och tålamod, världen går inte under för att man går back några dagar i streck. Vi fortsätter!


Dagens spel:

Egna spel

1.NCAAB
Georgia State Panthers - Texas Arlington Mavericks: över 145.5
Odds: 1.88 (Unibet) Kl 19:00

Jag ser mycket värde här i överspelet då totalen öppnade på 152.5, och har nu gått ner till 145.5.

Båda dessa lag har spelat back to back, och nu blir det alltså tre matcher på tre dagar, och det borde vara en del trötta ben ikväll, vilket kan ställa till det aningen försvarsmässigt.

De senaste två matcherna har gått under för båda lagen, men under säsongen gick båda mötena över, och överlag är detta två offensivt starka lag.

Georgia State har snittat 80.7 poäng de senaste 11 matcherna, och före de två undermatcherna gick man över totalen i 9 raka matcher. UT Arlington har liknande saldo, man har de senaste 10 matcherna snittat 81 poäng, och man gick 7-1 över totalen innan de två undermatcherna.

Detta är en Championship match, en riktigt jämn batalj att vänta, så jag blir inte förvånad ifall det kommer att avgöras med mycket foulande i slutet, som gör att vi passerar 145 poäng ikväll.

Georgia State är 9-5 över totalen i år hemma, och 4-2 över totalen de senaste 6 hemmamatcherna.

Texas Arlington är 11-4 över totalen i år borta, och 3-1 över totalen de senaste 4 bortamatcherna.

Coach Hunter och Georgia State är enligt mig det bättre laget, och skall jag tippa segraren här blir det Georgia State, som tar sig till NCAA Tournament. 79-73 till Georgia State!!!!



2.NCAAB
Georgia State Panthers - Texas Arlington Mavericks: Georgia State ML
Odds: 1.82 (Unibet) Kl 19:00





Speltjänsten

NBA
Dallas Mavericks - Houston Rockets: över 211.5
Odds: 1.91 (Unibet) Kl 00:00




Det var allt för idag!
Lycka till!

Senast redigerad av maximalvinst den 2018-03-11 klockan 14:58.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat