Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-13, 18:07   #29
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag får ju läsa på lite inför kvällens lopp känner jag. Bra jackpott och har ju en spik klar som jag redan lagt på vinnarspelet till 2.00 i odds. Då ska den ha över 50% vinstchans och strecken ligger på drygt 40% just nu så det blir så klart spik på nr 10 Creation Primero i fjärde avdelningen.

Avdelning tre tänkte jag bara gå på vinnaroddsen från spelsidorna och strecka de två som är klart mer spelade än övriga. Men väl när jag kollade hästarna och hela startlistan i det här loppet så blev det streckat på 60% av fältet. Tycker det finns riktigt trevliga skrällar här om jag enbart läser statistik och listan. Sen kanske det finns rapporter och annan information jag inte tagit del av men strunt i det. Här är jag peppad faktiskt! Luddses häst till under 5% och då gick den 16.5 i debuten som tvååring på sommaren. Strulat massa efter det men vilat sen oktober och gjorde årsdebut i slutet av januari. Några veckor för mycket för att få nytta av det antar jag men fortfarande 5% bara. Även nr 9 och nr 10 känns intressanta till så låga procent.

Övriga lopp är jag inte alls klar med! I sista avdelningen funderar jag på spik på Global Un Poco, men finns två, tre hästar till som jag behöver analysera mer.

Annars kommer jag nog sno andras tankar samt gå på oddsen hos spelbolagen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat