Ämne
:
V86 med jättepott
Visa ett inlägg
2018-03-14, 17:36
#
43
linfre
Reg.datum: maj 2010
Sharp$
: 5741
Ulf Ohlssons tankar om sina styrningar:
Spoiler
:
Kiss Me Kate T.J. [V86-2] tycker jag inte har levererat och det blir svårt från det här läget.
Etoile Mearas [V86-4] fick jag bestämma med i ledning senast och det blev ett blufflopp som vi vann. Hon vann dock med gott om krafter i behåll och borde ha gått framåt med loppet i kroppen. Hästen är rask iväg och det känns som det borde vara en ganska bra vinstchans, jag hoppas i alla fall kunna leda hela vägen. Sedan kan det såklart vara någon annan som rycker skorna och gör ett rejält förbättrat lopp, men det verkar inte som Svante [tränaren] är inne att rycka några skor på den här redan ikväll.
Level Change [V86-6] läser jag att "Tarzan" [tränaren] skriver att hästen tränar bra men han har ju inte fått till det i lopp. Jag tror det blir svårt från bakspår och tillägg över kort distans.
Rigel Face [V86-8] är en fin häst, stark och rejäl. Såklart lite svårbedömd såhär i årsdebuten men borde jag inte kunna få överta här efter en bit? En struken innanför är ju också ett plus för oss. Grundtanken är i alla fall vara offensiv och jag tror på en vettig vinstchans.
linfre
Visa allmän profil
Spreadsheets
Skicka ett privat meddelande till linfre
Hitta fler inlägg av linfre