Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-15, 11:50   #6
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tänkte lämna en kort kommentar efter damernas skidskyttesprint - som dock har en del åkare kvar men det ska inte vara några som kan ta ifatt och blanda sig i toppstriden så då kan jag lika gärna sitta och slita pappersbitarna i stycken.

En bra dag totalt sett men så kommer jag till expertrekarna där jag skriver om tre av de fyra spel ovan som jag rekommenderade. Givetvis väljer jag Vitkova istället för Dzhyma som topp 3 och så missar alla de som följde rekarna och inte speldagboken 20 i odds! tråkigt men jag kan inte lämna 12 rekar bara för att det är en skidskyttetävling. Därför kan det vara en bonus att läsa den här sidan också.

Segermarginalen blev åtminstone 8.9 sekunder vilket gör att vi dubblar de pengarna men mitt spreadsheet kunde börjat bättre men så är livet.

Det mest tråkiga är ju att Kaisa Makarainen gör en fiaskotävling medan Kuzmina gör en så ruskig tävling som hon gjort ett par gånger tidigare under säsongen. Det är oroväckande för den totala världscupen.

Det positiva är ändå att "samtliga" odds hade sänkts bland mina expertrekar. Från 2.10 till 1.90 på Vitkova i H2H. 2.00 till 1.75 på Makarainen att vinna världscupen. Topp 3 vet jag faktiskt inte hur det oddset ändrade sig då jag missade att kolla upp det innan tävlingarna startade. Segermarginalen är det så lite spel på, att oddsen inte ändrades gissar jag.

Jag har inte så mycket matnyttigt inför herrarnas tävling men håll ögonen öppna då det är dags för stafetter och jaktstarter i helgen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat