Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-16, 23:25   #10
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tänkte delge lite snabba tankar om diverse spel som inte är så grundligt analyserade men de känns rätt bra. Så inga rekar utan mer tankar om spel jag tycker känns bra spontant.

Sverige mot Italien till 2.00 hos Bet365 - Italien har en av värsta sort samt en som inte duger speciellt bra heller. Dessa avslutar och har Sverige bara någorlunda kontakt så fixar de det. Och jag är inte förvånad om det blir en italiensk straffrunda på tredje sträckan heller.

Vitryssland att växla före Ryssland efter första sträckan till 1.83 också hos Bet365. Väldigt marginellt spel men jag kunde inte låta bli då det skiljer en del mellan dessa båda åkare som inleder. Hade inte tyckt det var konstigt om oddsen varit 1.60 heller men låter det vara osagt exakt vad korrekt odds bör vara.

I helgen kommer det inte finnas mycket tid över till analyserande eller rekande men ska försöka få upp något av intresse åtminstone en av dagarna. I övrigt hänvisar jag till de fem rekar som redan ligger ute men tänk på att oddsen har droppat kraftigt på flera och de kanske inte är spelvärda längre! Oddsen ändras snabbt i den här världen nämligen! Åtminstone allt som oftast!

Förhoppningsvis kommer jag se loppen i efterhand och göra en summering sent söndag kväll men det är inget jag eller ni ska hoppas för mycket på! Annars kommer jag blicka fram mot avslutande tävlingarna i Ryssland där både USA och Kanada kommer bojkotta och även Sebastian Samuelsson vad jag hört. Det kommer inte påverka så mycket i toppen ändå men kan vara bra att veta!

EDIT: Hittade ytterligare ett spel som jag tycker känns bra då vi får över dubbla pengarna och det är Peiffer i H2H mot Eberhard hos Unibet. Peiffer är en klart bättre skytt i grunden men Eberhard har toppform, framför allt med skidåkningen men några straffrundor kommer göra dagen surt för honom. Sen har väl Peiffer inte bästa psyket över 20 skott alltid men han borde inte vara dog mellan dessa två! Nu blir det natt!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-03-17 klockan 00:30.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat