Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-17, 10:24   #12
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Alltid roligt att se att det finns fler med fokus på vintersport. En marknad det gärna raljeras om som "pyttepytteliten" men i förhållande till vilken volym man kan få in och faktiskt ordentliga summor är det en härlig marknad. Främst längd för min del.
Jag varken skriver om det eller har ett publikt sheet men det är alltid kul att se att det finns fler.

Jag såg i någon rek att du var osäker kring hur statsen kring skidåkningen räknas ut och vad jag vet är det så enkelt som procentuellt förhållande till medianåktiden i varje löp och sedan ett snitt på det.
Tack för svaret. Jag har själv varit inne på att det jämförs mot medel eller liknande men har inte hittat någon information om det. Så det stämmer säkert att det är medianen. Men det har funnits många tankar hos mig och till sist tänkte jag att det är ju av mindre betydelse ändå

Jag försöker ju skriva lite även här som mervärde till rekarna. Men fokus ligger på rekarna i första hand.

Vinterhalvåret är ju bästa årstiden för mig och det är oftast roligast idrotter då också.

Apropå marknaden så är det väl mest Marathonbet med sina tidiga spel (även vissa livespel) som ofta inte tar mot mer än 10€, annars tycker jag det är rätt generöst överlag!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat