Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-18, 10:57   #16
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Mäkäräinen mot Dahlmeier till 2.95 hos Nordicbet samt 2.90 på Dorin-Habert mot Dahlmeir känns också lite högt efter att jag analyserat gårdagens stafett! Ont om tid kvar, därför kommer det här!

EDIT: Ja, det var väl tur att det var så nära inpå start som detta slängdes upp. Dahlmeier gör det bra och det var inte mycket trötthet i den kroppen som jag var inne på. Spelen framstår ju som urusla med resultatet i hamn men för att hedra mig själv vill jag även nämna att Dunklee hade över 3.xx i odds i H2H mot Dzhima men ville studera kanadensiskan lite mer innan jag nämnde spelet - men kort om tid så! Fanns fler trevliga odds såsom 2.14 på Bescond före Öberg men även där ville jag studera mer eftersom det inte var att bara dra och trycka på hanen.

Det tråkiga inför herrarnas skidskytte är att jag inte hittat något intressant av värde eftersom det är så många saker jag behöver kolla upp eftersom lagen de ställer upp med är just lite annorlunda. Det jag direkt såg var att Tyskland och Ryssland är där man ska leta H2H samt vinnarspel och topp 3. Men i H2H är det låga odds och det är mer jobb för att hitta värde än det är lönt känner jag! En tävlingsvecka kvar och så fort det kommer upp odds i H2H är jag här och skriver samt utkommer med tidiga rekar.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-03-18 klockan 13:35.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat