Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-11, 12:30   #12
Furre
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 0
Standard

OJ, va fel jag hade när jag tittade i mina riktiga stats, men här kommer lite fakta:

De tog 11 dagar för våra s k proffsrekare att dubbla upp vår kassa!

Startkassa, 1 000:-

Efter att ha gått igenom statistiken lite nogrannare så ser jag att allting inte stämmer riktigt, då jag fått ändra och ta bort diverse rekare då de blev alldeles för mktjobb, bl a Jvk som spelar 25 spel om dagen och RobinD som jag blandat ihop med Robonofvg och NHL micke som spelar varje nhl match.

Men summa summarum så ska statistiken vara korrekt,och kommer bli 100% korrekt nu när de är endast ett fåtal rekare.

Dom som utmärkt sig mest än så länge är Jarelind och Akim.

Jarelind har träffprocent 62,5 på 24spel, där medeloddset ligger på 3,04 vilket har resulterat i 692,85 “kr” till bloggen.

Aki har 60% träffprocent på 10 spel, men snittoddset på 4,41 imponerar!

307 kr har han skrapat ihop än så länge, tackar!

Trots allt är de bara en som ligger – än så länge, och det är Winther, som låg på bra plus men satsade 12% av kassan igår kväll, vilket gjorde att han stannade på -77 kr

De andra ligger + ca 20 kr.

Nu ska de bli roligt att kunna följa ICash och Boones nya sida på Sharps.se, där dom kommer att lägga ut sina rekar lite så man kan följa dom också.

Frågan är om vi lyckas bibehålla formen och hinna dubbla upp nu innan Januari är slut?

OM det är någon som följt bloggen så säger jag bara grattis!
Furre är inte uppkopplad   Ge poäng