Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-22, 11:50   #3
yoozoo
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Bra genomgång oggeb och visst känns det som att lite extra plugg är på sin plats när det är så pass mycket i sexrättspotten även ifall det rent sportsligt känns ganska kallt framförallt i avd 4...

Behöver man dubbla favoriten med formsökande 4 Bigarrå som kan mycket när det stämmer och 20 m på kort distans ska inte skojas bort även ifall 10 Firewire tveklöst är den bästa hästen. Troligtvis spik men vill nog se värmningarna innan jag bestämmer mig.

Är långt ifrån såld på den knappe favoriten 9 Piper Pagadi och lyfter fram en skräll i 11 Jejje Palema som inledde karriären med 2 raka men sedan missat guldpengen på 12 starter där han varit spelad till under 3 ggr vid 5 tillfälle. Visst kan/ska man ifrågasätta vinnarskallen men nu som bortglömd till 2% är den klart streckvärd!

Fjärde känns svårlöst även ifall jag är lite inne på 5 Dracula som vunnit 2 av livets 3 starter.

I avslutningen håller jag med TS att en helgardering förmodligen är rätt lösning vill dock lyfta fram en årsdebutant i Berghs häst som i sin väldigt udda stil vann lopp på rikstoton förra året och känns rolig till 9%
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat