Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-22, 21:42   #784
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det behövs framförallt fler spelare . Tror det är ungefär samma lilla kundkrets , med högre skicklighet än genomsnittsspelaten hos atg, som spelat mot varandra i månader nu. Vet inte om tanken är att locka fler nya kunder och småspelare med billiga P76or. Omsättningen där är ungefär den samma alla dagar. Runt 20 tkr på P54 och 3-4 tkr i de dopade loppen på v spelet.

Kanske P54 med 3 kr radinsats skrämmer bort dom med små spelkassor för det kostar trots bara 5 lopp att komponera vettiga system med så hög radinsats.

Men vad gör legolas egentligen för att öka kundkretsen? I början var dom ju utanför travbanorna och delade ut presenter och hade stora annonser i ett antal tidningar. Vad gör dom nu?
Jag har aldrig sett Legolas göra reklam för sig själva någonstans! Det var detta jag trodde var ett av de stora problemen som jag haft tankar på hur de ska nå fler!

Det där med 10 öre i radpris kan vara en intressant tanke men att man då också måste göra det svårare och inte bara ha kvar att pricka vinnarna. De fick en liknande idé av mig tidigare nämligen... intressant...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat