Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-27, 14:16   #20
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39751
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Precis. Det var så jag löste det i lördags. Två hästar vann då bara som inte hade så stor chans på förhand och så mycket spel på sig. I övrigt bara favoriters och någon outsider. Då sitter man rätt bra på det med ett reducerat fegsystem där man ställer krav på flera favoriter men ändå inte är beroende av att någon enskild måste vinna. Nästan alla byggde ju systemen på Sir Ratzeputz i lördags och nu blir det på Månprinsen. Torskar omgångens största favorit så är en väldigt stor andel av systemen borta från jackpotmiljonerna .
Det är lite som när jag vann 17 papp på V75 härom veckan, då jag garderade de två storfavoriterna i de två sista loppen men de tyvärr vann. Hade bara en av dem åkt dit så hade utdelningen rusat uppåt. Nu var det matematiskt, men jag spelar ju så att om jag tror jag kan fälla någon favorit så garderar jag och tror jag de vinner så spikar jag. Har vunnit fina pengar med favoritspikar förr och inte minst på V86 så kan de största favoriterna vinna och ändå så har det givit miljonutdelning. Har även hänt på V75. På små system måste man hamna rätt på det med spikarna och ha tur med sina skrällar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat