Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-28, 14:46   #1
robfri
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

2018-03-28 20:30 Kabanoss - Ragazzo Da Sopra (Solvalla Lopp 7)


2018-03-28 20:30Solvalla Lopp 7Kabanoss vs Ragazzo Da Sopra 1 FT 2 3.000
LeoVegas
Måste bara testa detta H2H-spel som jag tycker känns bra med tanke på den informationen som finns tillgänglig.

Vänder mig till Solvalla Lopp 7 där Nr Ragazzo Da Sopra med Björn Goop är favorit från innerspår.

Normalt sett hade oddsen varit rätt satta av bolagen då de erbjuder ett H2H-spel mot Nr 4 Kabanoss. Men nu är infon att favoriten, Nr 1, mest ska ha ett lopp i kroppen inför stundande final.

Innespår är inte heller bra för favoriten då det finns flertalet startsnabba utvändigt, bla mitt spel Nr 4 Kabanoss.

Mitt scenario är att favoriten inte håller ledning & att Björn kör som aviserat, ett snällt upplägg. Förhoppningsvis tar sig min ide förbi från start & kan slinka ner på innerspår framför favoriten. När oddsen då satts till 1,30-3,0 ser jag helt klart ett värde att kliva in på skrällen.

Ska man nämna ngt om Nr 4 Kabanoss kan vi säga att det är en häst som alltid tävlar i hårda sällskap men har väldigt svårt att avgöra. Dock, den följer alltid med i alla tempon, & flertalet platsplaceringar finns på kontot.

Helt klart är favoriten en bättre häst, men med dessa förutsättningar, startspår, info mm så klivar jag helt klart in på Nr 4 Kabanoss.

Investerar 2 units på detta spel.

Lycka till vid rygg !

Spela på LeoVegas och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat