Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-30, 00:49   #10
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

https://app.jokersystemet.se/share/aFMVAMxkkHk3

avd1.
Explosive Merlot säljer sig dyrt om han kommer till spets i tidigt skede. Bergh vinner med ca 55% av de hästar han placerar i ledningen. Kaj widell är också en het man för dagen, han får nog ett fint lopp med nr 3 och kan utmana. Passa Även Mister Jp som har tävlat mot de bästa, fattas kanske form och tempo men på kapaciteten måste han med i beräkningarna tidigt.

avd2.
Den utav 2 och 3 som tar spets och bestämmer för att köra där sitter på leken. Passa nr 6 som har 3 av 4 med kusken och som avslutar bra, även nr 5 är en rätt fin sort som säkert gör nytt fin lopp...

avd3.
Här är känslan att Örjan placerar nr 3 i spets sedan skall det vara toppchans. kan vara en ny delicous

avd4.
Min "ide" sitter i andra spår och gillar förutsättningarna, blåser ner rubb och stubb inför slutrundan... (nr 7)

avd5.
Bo C tar kanske spets och därifrån skall de slåss, nr 11 är säkerligen bästa hästen men det kan bli långt fram? Quite a farm får säkerligen en fin resa och med en bra kusk är ekipaget tidigt. Kan skrälla!

avd6.
Stallet låter mycket nöjda med Mellby E som kanske bara rundar dem i tid. Stallform!

avd7.
Alla spikar i sista men jag lyfter fram ett drag jag är förälskad i nämligen Pastore Bob som har sätt ut som en "ny" häst på slutet. Utmanar?

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2018-03-30 klockan 10:53.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat