Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-18, 12:43   #1
Sonadar
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

18/8 Dagens Baseball


A's - Blue Jays under 7,5 @1,98
Känns som ett rätt safe bet. A's är alltid grymma defensivt i dagsljus, Gio Gonzales har ett ERA på 2,1 under dagen denna säsongen. Jag tror också att de kommer få svårt att scora runs på Rzepcynski, han har bara 2 BB vilket annars är ett viktigt vapen för A's, och en hel del strikeouts. Jag antar att dessa stats kan vara rätt vilseledande dock, då han bara har pitchat 18 innings, men det borde ändå vara en hint om vad som ligger under ytan. Jag tror A's vinner matchen också.

Tampa Bay Rays - Texas Rangers @ 2,5
Gillar Texas här av ett par olika anledningar. Dels p.g.a. Shields två senaste svaga starter, dels på grund av oddset, men även på grund av att Texas har träffat Shields rätt bra, Vlad har .423 med 26 AB vilket är det främsta exemplet. Sen är pitchernas records 2-2 för Shields och 2-0 för Holland, trots att sistnämnde hade en ERA på 5,73(!) så det är väl något som talar för Rays. Texas vill nog inte heller bli sweepade, även om matchen är viktigare för Rays. Holland har dock också ett Daygame-ERA på 9. Men jag har en känsla av att en ung pitcher som Holland fluktuerar rätt mycket och att idag är ett perfekt tillfälle att visa vad han kan. Tropicana field är kanske ingen jätte home run-vänlig park, men Shields leder trots allt ligan i släppta homers och Texas kan göra homers, så det borde kunna bli en eller två sådana idag.

Vad tros? Är det något som är viktigt som jag inte tar hänsyn till?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat