Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-02, 10:01   #1
sjukstuga
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

V4 Hagmyren - Mån 2 April


Lunchtävlingsr på Hagmyren och det ser ut att vara rätt lätt till en början med två väldigt svåra lopp i avslutningen.

Avd 1 - Här är det väl en duo som gör upp om det.
Eder Bob och Hagentoy. Sistnämnda har imponerat på mig i alla fall. Man skall dock inte underskatta spår invändigt och lopp i kroppen på Eder Bob. Tar man en tredje så är det väl ändå This Is Alex trots kusken.

Avd 2 - Felfri Järvsöodin vinner men då den här haft stora problem att hålla sig till rätt gångart så petar vi dit streck på först och främst Spydo Ö.K som var bra på Gävle senast på samma volt har vi Guli Glöd med Wictor Kylin-Blom i sulkyn och den hästen tror jag är bättre än Tjomslands men har 1/5 av strecken. Plockar även med båda på start. Sippson blev fast med sparat senast men var lite tråkigt intryck när Björn försökte styra på i spåren ca 800 från mål. Kanske är bättre från spets. Sedan låter Kajsa lite uppåt på Todd Tabac som dom har kommit till rätta med i träningen nu efter muskelproblem.

Det är de återstående 2 avdelningarna att gå igenom. Inväntar svar från Rikard innan jag tröttar ner mig vidare. God tur. Kämpa
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat