Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-18, 15:35   #13
sodomyandlust
 
sodomyandlusts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 25
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Läst igenom lite nu om det här med bonustrade etc (vilket jag inte kände till sen tidigare) kan väl inte säga att det känns lockande precis då jag inte har något stort kapital att leka med. Känns som att det tar alldeles för mycket tid att spela på det sättet med att man bokar sina spel på betfair och jämför odds på 5-10 olika sidor.

Om det är så majoriteten på Sharps spelar så ska ni ha en stor eloge för det, jag blir bara förvirrad av allt
Nä det låter mer komplicerat än vad det är. Du hittar ett odds på t.ex Åtvidabergs FF till 2.80 på bet365 och samma spea finns på betfair till 2.80. Du spelar då 1000 kronor på bet365 samtidigt som du bokar Åtvidabergs FF med 1018:- till 2.80 på betfair. Oavsett resultat så kommer du att förlora 32 kronor men förlorar Åtvidaberg så kommer alla dina bonuspengar att ligga på ditt betfairkonto och du slipper således omsättningskravet.

Givetvis ska man försöka hitta bättre matchande odds än de jag gav exempel för. Fast 32 kronor är ju iofs inte hela världen och det är oftast svårt att hitta odds som matchar ännu bättre.
sodomyandlust är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat