Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-07, 09:42   #60
yoozoo

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8145
Standard

Efter att ha grävt runt en hel del så hittade jag följande hos St.Vi och jag är nu helt ine på att spika Redens i inledningen till trevliga 17%

3 In Toto Sund anser jag är klar spetsfavorit. Hon har körts tio gånger i ledningen i Sverige, vilket resulterat i åtta segrar. Som vanligt i Stoeliten så får man skaka programmet ordentligt för att hitta någon som vill göra grovjobb, inte mycket talar för att tempot blir högt. Formen är dock ett stort frågetecken och det kan vara så att hon behöver lopp i kroppen efter uppehållet, men hon har vunnit direkt 5 av de 7 gånger som hon återkommit efter "vila" tidigare oh varit tvåa en gång. Notera också den fina statistiken med bike (som hon inte fått använda i Frankrike) och våren. Har klart högst vinstchans i loppet.

IN TOTO SUND (3) spurtade bra näst senast, men var förra gången ute på en dålig bana. Hon åkte hem efter den starten och har tränat på efter det, men inte så hårt. Hon har okej form och jag tror hon gör ett bra lopp. Distansen passar fint och hon är rejält startsnabb. Inte mig emot om hon kommer till spets, men dit är det säkert flera som vill. Det blir helstängt huvudlag, barfota runt om och jänkarvagn som tidigare, säger Daniel Redén
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat