Ämne: V4 Årjäng
Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-08, 12:27   #2
affe56

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Idag får man kolla lunchtravet med flera riktiga kanoner till start i V4-1. Betydligt trevligare än dagens sportsligt mediokra GS75 omgång i Dalarna.

Skoryck direkt anmält på Rolex Bigi i inledningen . Räcker det för att utmana Fossens. Bonus med lopp i kroppen? Inget superintryck direkt på Fossens då och fortsatt skor. Klart bäst barfota . Bergh på plats med Global Money. Är den slut eller finns det mer kvar i den? Inte vunnit på evigheter.

Flera intressanta skoryck i V4-2. Barfota runt om ffg på Mr Fairbanks och Micke J kör igen. Barfota igen som sist på Berghs som då vann trots galopp.

Är nog ett bra kallblodslopp avd 3. Men flera norska gäster man har noll koll på. Spelexperterna säger att Mjölner Zorro är i stort sett klar .

I sista är en norsk gäst med bara ettor i raden storfavorit. Vunnit på 17 tider på Sörlandet. Räcker det i svensk konkurrens på en sommarbana? Borde inte räcka med 17 tid då i alla fall.
Jag tänkte först spika Fossens Bonus men när jag läser statistiken på Rolex Bigi så ser jag att den vunnit i stort sett alla starter efter vila. Barfota fördel och bör klara spåret har aldrig galoppat vid voltstart och har 5 av nio vinst ihop med Jorma. Byter spik !
affe56 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat