Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-08, 21:54   #11
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Summerar vi stryktipset i helgen så tycker jag att det ändå var godkänt då jag inte förväntat mig att träffa rätt på samtliga 13 matcher direkt. Men jag är sanslöst besviken på City som jag fortfarande tycker är omgångens bästa spik och även ett väldigt bra spel till dubbla pengarna och än bättre när oddset var i 1.04 i halvtid och jag prickade av en tolva på det stora systemförslaget som dock hade gått back ändå. Vips ändrades allt och matchen slutade 2-3 och endast de som satsade till 120 i odds på United i halvtid kan ha förstått vad som egentligen hände! Nog om den matchen.

Klen tröst att omgångens bästa skräll vann, streckad på 14% när allt kunde slutat så mycket bättre. Hull och Fulham vann som också var spikar på stora systemet förutom Tottenham. Som redan nämnt sprack jag på City men även på WBA som också tappade sin ledning, dessa till ett oavgjort resultat.

Dessvärre vinner båda giganterna Middlesbrough och Millwall även om de fanns med på det stora systemförslaget men där jag gick enkelt med krysset i bägge matcher på det lilla då det ändå är pengar vi är ute efter!

Elva rätt och 14 tior blev det för den halvtjocka plånboken och nettoresultatet där blev minus 2532 kronor på satsade 2916 kronor.

Det mindre förslaget gav nio rätt och ingenting tillbaka och ligger back 108 kronor som insatsen var.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat