Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-08, 23:05   #2
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Helgens Europatips blev väldigt svårt. Flera stora favoriter fick bara oavgjort och ett tag kändes det som ingen skulle pricka alla 13 men Valencia såg till att utdelningen blev av och gav nästan 650 000 för alla rätt.

Själv föll omgångens bästa spik med hela 3-0 och även jag är väl lite lurad av Europa League spelet. Omgångens bästa skräll fick endast 1-1 och det bästa tecknet i veckan gick inte in då matchen slutade 1-0 trots fler skapade chanser av storskrällen Espanyol.

Spikarna Arsenal och Kalmar sitter och vi fick med 17%-iga krysset mellan Chelsea och West Ham samt 10%-iga krysset mellan Djurgården och Trelleborg på bägge förslagen. Likväl blir vi helt utan pengar då vi hamnade fel på det där vi gardera extra på det större förslaget eftersom bägge systemen fick nio rätt.

Mycket hann hända i matchen mellan Hellas Verona och Cagliari före avspark. Marknadens värdering tokvände och det hade ju värderats om även för mig men så är det ju, här försvann ju bägge förslag då det när jag skrev var en bra spik.

Vi ligger alltså back 1944 kronor på det stora förslaget samt 144 kronor på det mindre förslaget! Men jag tar nya tag och omgången kändes bra och det höll på att sluta bra dessutom. Ny omgång rean på tisdag och även den känns högintressant med två Champions League matcher som inleder! Tar City revansch?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat