Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-11, 23:27   #1323
bollen32
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 140
Sharp$: 924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av negative Visa inlägg
HJÄLP Boys!


Hej!

Drog igång bonustradingen efter 2års uppehåll. Hade inte den starkaste bankrullen 12k på betfair. Jag satsade (såklart) 2000 på leovegas på Juventus 5.4, det ser i skrivande stund inte bra ut.... Vet att det var en jävla tabbe att ta en hög oddsare. Kommer ligga med 11k på leo och typ 3 k på betfair. Hur gör jag lättast nu? Ska man gå ner å köra 2 oddsare med lite högre summor eller fortsätta med mindre summor och höga odds? 5ggr ska man omsätta bonusen. Hur mkt mer pengar måste man lasta in för att få det lite lättare?

Ser nu att jag är ännu mer körd då man tydligen spelar för sina egna pengar först, sen bonusen dvs. bonusen omsätts inte för än man förlorat sina egna. Stämmer detta?

Snälla hjälp mig hur jag ska spela, om jag lägger in 4k till på betfair.

//Sopa


Edit: Ser att jag omsatt 19% nu så det kanske är direkt på bonusen man omsätter?
Leovegas går riktiga pengar först, sen bonuspengarna. Dvs du måste ha liggande spel för dina 6-7k eller vad det kan vara innan bonusomsättningen börjar räknas, du kan se på "saldo" hur mycket som är riktiga pengar och hur mycket som är bonus. Det du bör göra är att placera dina "riktiga pengar" på ett spel kanske 4-5 dagar framåt. Under tiden spelar du igenom dina bonuspengar så många gånger som möjligt på spel som ligger timmar eller max en dag framåt. På så vis hinner du röra runt dom innan ditt andra bet avgörs, vinner du det så fylls det på med ytterligare "riktiga pengar" som du måste få bort. Har du tillräckligt för att fylla på med säg 10k till på betfair löser det sig fort. Har du max 6k till som du skriver så blir det svårare. Återkom med ungefär hur mycket pengar du har i "bonuspengar" och hur mycket som är "riktiga pengar" så kan jag utveckla.
bollen32 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat