Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-12, 00:05   #1324
negative
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 8
Sharp$: 35
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bollen32 Visa inlägg
Leovegas går riktiga pengar först, sen bonuspengarna. Dvs du måste ha liggande spel för dina 6-7k eller vad det kan vara innan bonusomsättningen börjar räknas, du kan se på "saldo" hur mycket som är riktiga pengar och hur mycket som är bonus. Det du bör göra är att placera dina "riktiga pengar" på ett spel kanske 4-5 dagar framåt. Under tiden spelar du igenom dina bonuspengar så många gånger som möjligt på spel som ligger timmar eller max en dag framåt. På så vis hinner du röra runt dom innan ditt andra bet avgörs, vinner du det så fylls det på med ytterligare "riktiga pengar" som du måste få bort. Har du tillräckligt för att fylla på med säg 10k till på betfair löser det sig fort. Har du max 6k till som du skriver så blir det svårare. Återkom med ungefär hur mycket pengar du har i "bonuspengar" och hur mycket som är "riktiga pengar" så kan jag utveckla.

Ska kolla, så klart la jag några småbett nu innan du skrev. 5450kr är det i "bonuspengar" dvs jag ligger 4550kr back där.
Kan man inte livebetta på leovegas på nån "50 oddsare" och trada den till betfair? Så snurrig nu i huvudet så jag vet inte vad jag tänker

Senast redigerad av negative den 2018-04-12 klockan 00:09.
negative är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat