Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-12, 07:05   #1325
Robsessed
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av negative Visa inlägg
Ska kolla, så klart la jag några småbett nu innan du skrev. 5450kr är det i "bonuspengar" dvs jag ligger 4550kr back där.
Kan man inte livebetta på leovegas på nån "50 oddsare" och trada den till betfair? Så snurrig nu i huvudet så jag vet inte vad jag tänker
Nej så skall du inte göra, det äter ju upp all likviditet på Betfair. Du kan inte lägga en 50oddsare med din rulle.

Det du skall göra är som Bollen32 säger att lägga ett spel för dina riktiga pengar som är längre fram i tiden och omsätta bonusen innan det spelet avgörs. Helst söndag kväll eller någon gång nästa vecka.

För att det inte skall äta upp din likviditet på Betfair bör du leta något spel som är under 1.5 ggr pengarna. I ditt fall helst närmre 1.0 för att behålla så mkt rulle som möjligt på Betfair... Problemet för dig nu då du dessutom kör Betfair med sköna 6.5% är ju att det kommer äta ordentligt på marginalerna. Hade du kört Smarkets med 0% så hade det inte varit några problem att hitta fina spel. Nu kan du exempelvis betta United till 1.18 mot West Ham (söndagsmatch) och lägga till 1.20 på Betfair, men det bränner av 125 spänn på ett 4500kr bet.

Tänk på att du kan behöva lägga flera spel för att omsätta din bonus så se till att du hinner med det. Hade rekommenderat att försöka hitta ngt på EL ikväll och sedan något på en tidig lördagsmatch för att det skall finnas tid att lägga ett tredje spel om det behövs.

Senast redigerad av Robsessed den 2018-04-12 klockan 07:06.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat