Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-12, 12:50   #27
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd2
Ett vidöppet stolopp där en skräll kan ligga och lura. Skrälldraget är bortglömd och den lägger jag överst i min rank.

Tour Knight vann ganska enkelt senast från ledningen med fin spänst i benen, lär gått framåt med loppet i kroppen och knappt spelad i nuläget? Ändringen är att hästen skall gå med barfota dans fram (skor senast), hon har vettig chans att plocka många upploppet ned om hon inte hamnar allt för långt bak in i sista sväng. Helt klart loppets fynd till 2% En annan häst jag lyfter fram är Lesprenaza som känns spännande och hon kommer heller inte vara så hårt spelad, vill påminna er att hon var tvåa bakom topphästen Gilda Newport som treåring och spurtade bra vid senaste v75 starten, fint läge nu och intressant på strecken. Volita Go har imponerat och sprungit bra tider för klassen, hon har heller inte fått enkla lopp och läget blev bra, Conrad vet inte riktigt hur bra denna märren är men hon är en häst han håller högt. Rose Garden var mycket snabb mellan galoppen (dubbla sådana) i årsdebuten, vann småbilligt från tät senast, känns tufft härifrån även om hon har bra form, att stå i 3e ledet på jägersro är samma som att stå med 20 meter tillägg så uppgiften med andra ord ser skrämmande ut. Sharp Dream fick ett uselt läge i en spårtrappa.

Bortglömd är även Zola Grand Cru blir nog inte spelad pga av en blek insats men minns ni svepningen hon gjorde på barfota dans i Halmstad gången innan? Den var mäktig!

RANK: 10-5-2-9-8-13-12-14-4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1)

Senast redigerad av Klanke den 2018-04-12 klockan 13:05.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat