avd3.
Dante snabbast ut? Fördel för honom om spets...
Dante Boko återkommer efter en vila, Startsnabb, vass både i spets och bakifrån, Ludde laddar för spets och jag kan tänka mig att planen är nog att ta sig till finalen i Olympiatravet, visst talar läget för Dantes del men jag väljer ändå att gardera, jag gillar Jairo som förvisso fick svar i spetskörningen senast fick harva i dödens och göra grov jobbet, pausat och laddat om, hittar ner bakom dante och får chansen in mot upploppet. Speedig! Västerbroonthenews kan också lägga iväg rätt bra och han är oehört effektiv när han går barfota runt om vilket det lutar åt nu. Vild kubbning gynnar också även Bergs Mindyourvalue wf som har tagit 5 lätta segrar på vincens men inte riktigt fått till det på Svensk mark? kanske har proppen gåt ur nu och han är på gång? Bergh verkar ha rejäl snurr på sina hästar och den vågar jag inte ta bort från systemet. Bra distans nu och tidig. 3%
Västerbroonethenews har gått barfota runt om 31 gånger det har resulterat i 18 segrar vilket är imponerande.... Om spets är det toppchans om inte bara chans.... RANK: 2-1-8-3
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: MatsE (+1)
|