Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-13, 21:50   #43
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Jägers brukar kunna vara ganska tråkigt. Hatbana nr 1. Kan vara tämligen självspringande i finväder och bra bana. Spets och går jättefort men händer iaf ingenting i loppen. Vinnaren prenumererar på spets i parti och minut. Men ser lite intressant ut i morgon.
Gillar intrycket på favoriten i första men nja. Dundrar på och blir het och avslagen hoppas jag på.

Andra ser helt vidöppet ut. Tror själv att 9 vinner det här på kusk och barfota. Knappt spännande.

tredje kan bli en enorm körning om västerbo också blandar sig i spetskörningen. Snabbast ut av dem så varför inte. 6 svarar och Ludde gör allt för att försvara. Kvar blir nr 1. Vinner med ca 100

4e innehåller också flera startkanoner som är betrodda och kommer rusa. Kvar blir nr 11 och joggar hem det här med ca 100.

5e är vidöppet. 2 el 6 i spets. 9 gillas. Veijo sitter bakom skrällen.

6e. dags för Olle att stämpla ut. Färdiglekt. Master crow spik of the week om inte Mellby var med. Kan få för sig att toköppna ibland. Ludde kommer dundrande direkt. Kvar blir bara Olle suck,nej just jag glömde vinnaren nr 10 sveper det här sista 100 .

sista kan bli en banditvinst. En häst med så många vinster inger respekt. Hoppas att de svarar men kan möjligen bli släppt till spets och då är det färdigt.

Länge sen jag skrev något här men tyckte det var läge att röra om lite i grytan. God tur och lycka till i morgon.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat