Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-17, 13:51   #1
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12110

Sportsbetting
Stats: 96 - 81 - 1
ROI: 114.99%
Vinstprocent: 54.24%

Standard

2018-04-18 02:00 Boston Celtics - Milwaukee Bucks (NBA)


2018-04-18 02:00NBABoston Celtics vs Milwaukee Bucks ÖVER Ö 197.5 FT+OT 5 1.960

Jag väljer att spela Boston Celtics och Milwaukee Bucks över totalen i nattens NBA playoff match. Högsta odds just nu finns på Pinnacle till 1.96.
Jag ser värde här i överspelet då totalen har gått ner några poäng sedan Game 1 i denna matchserie.

Milwaukee Bucks kommer att möta Boston i Game 2 natten till onsdagen. I en vild serieöppnare slog Khris Middleton till med en trepoängare alldeles i slutsekunden för att skicka matchen till övertid. Milwaukee blev outscored 14-8 på övertid och hade 20 turnovers i den matchen.
All-Star F Giannis Antetokounmpo gjorde 35 poäng, 13 rebounds och 7 assists. Khris Middleton gjorde 31 poäng och åtta rebounds för Bucks.

Det andra seedade Boston Celtics spelar utan Kyrie Irving och Gordon Hayward denna postseason, men ser ändå ut att klara sig fint. All-Star Al Horford ledde laget offensivt med 24 poäng och 12 returer. Marcus Morris bidrog med 21 poäng och sju rebounds för Celtics. Totalt 5 spelare gjorde 10+ poäng i den första matchen.

Bucks är 9: e i ligan i defensive rating med 110,1, och deras offensive rating ligger på 109,8, vilket rankar dem som 12: e. De är 20: e i NBA i pace med 96,3 possessions per 48 minuter, och deras effective fieldgoal% är 53% och rankas som 8: e. Som lag är man 6: e i ligan i true shooting% med 57% och man sätter 30% threepointers av sina försök, som rankar 25: e i NBA. Deras defensive effective fieldgoal% är för närvarande 53%, vilket är 11: e i NBA.

Bostons defensive effective fieldgoal% är för närvarande 50%, vilket är 29: e i NBA. Celtics är nummer 18 i ligan i defensive rating med 103,9, och deras offensive rating ligger på 107,6, vilket rankas som 29: e. De är nummer 22 i NBA i pace med 96 possessions per 48 minuter, och deras effective fieldgoal% på 52% vilket rankas som 15: e. Som lag är man 14: e i ligan i true shooting% med 55% och man skjuter 36% threepointers av sina försök, vilket är 8: e i NBA.

Jag väljer att fortsätta gå med trenden att alla matcher de senaste åren i Boston mellan dessa två lag har gått över 200 poäng. Game 1 var en riktigt jämn batalj, och jag förväntar mig någonting liknande inatt. Totalen ligger på 197.5 här, och det borde vi kunna passera nu när första matchen i playoff är avklarad, och den värsta pressen är borta. Som vi såg från den första matchen så var båda lagen tvungna att vara på tårna hela matchen, och det tror jag vi får se inatt också, som antagligen kommer att leda till en massa foulande i slutet.

Jag tror också att Milwaukee kommer att satsa hårt från start offensivt denna matchen då man högst troligt måste vinna denna match för att kunna vinna serien.
De 5 senaste hemmamatcherna har gått över totalen för Boston, och Milwaukee är 10-1 över totalen de 11 senaste bortamatcherna. I de senaste 11 inbördesmötena mellan dessa lag i Boston är man 9-1-1 över totalen.
maximalvinst är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat