Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-18, 23:35   #12
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Ska slänga upp sidan inom en månad nu har jag tänkt. Det blir ett enkelt upplägg till att börja med, dagens spel presenteras på sidan ca en timme innan spelstart på dagens streckspel. Det blir också en gratis tjänst där man kan få spelen skickade som SMS varje dag (då den är gratis blir det för max 150 pers eftersom jag inte hittat en tjänst för fler utskick som inte kostar skjortan). Den intressantaste barfotainfon på V75-omgångarna kan nog också omfattas av SMS-tjänsten. Om det finns intresse kommer jag att lägga upp en analys av veckans V75-omgång på torsdagar, även om jag är tveksam till nyttan av en sådan när den bästa infon kommer in under sista dygnet. Kommer nog även att lägga upp mitt andelsspel för V75 på sidan som vem som helst kan vara med på. Det kommer att bli 200/pers/vecka, 80% läggs på V75 och 20% på lördagens DD (för att jämna ut variansen) och jag tar 5% av vinsterna. Det kanske inte blir någon mer som hänger på, men jag lägger ut det där för mina nuvarande andelsspelare så får vi se om det blir större. En mockup för sajten ligger uppe nu men det är bara en standardmall-sida, rent grafiskt kommer den att se helt annorlunda ut när den är klar. Det där med kommentatorsfunktioner kommer jag nog att skippa, det finns många ställen (inklusive den här) där man kan lägga sina egna tips. Har någon synpunkter på det som skrivs kan de maila eller helt enkelt vända sig någon annanstans.

Vad tror ni?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat