Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-19, 15:28   #22
yoozoo
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Vi inleder med en sevärd duell mellan Makethemark och Diamanten tror inte att man behöver "slösa" streck för Muscle Hustle.

Andra avdelningen en väldigt öppen historia där egentligen ingen känns helt chanslös, tipset till Sir Henry P.Hill som kan vara en tänkbar chansspik/utgång ifall det blir lättning i balansen.

Digital Ink är rätt favorit lika solklar andra häst är Cruzado men inte särskilt roliga på strecken, antingen spik på Inken annars låser jag på tre och plockar med dunderskrällen Explosive De Vie

Ett ojämnt klass-2 lopp och tror man klarar sig långt på 1,3,7 och kanske också för 9.

Månprinsen har naturligtvis störst segerchans i omgången men spelprocenten ör ju också därefter, vid eventuell gardering är det i första hand distansen jag ser som störst fiende och en Tekno Odin i form är ingen barnlek ifall det blir tappstart och tredjespår på vägen.

Omgångens i särklass bästa drag hittar jag här i 10 Marciano, denna tidigare Kolgjini-häst har alltid lovat mycket men strulat till det för sig, vann senast ifrån dödens mot Roger America på ett retfullt enkelt sätt och skulle det bli ytterligare vässning utrustningsmässigt så är jag inte främmande för att det kan gå vägen till 1%, 2,3,6,7,10 räcker långt.

Första känslan säger Michelangelo Ås, distansen Qahar och spelvärdheten lutar åt 6 och 7. Streck för 2,4,5,6,7,8 räcker?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat