Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-21, 11:51   #30
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ganska favoritbetonad, ska jag vara ärlig, svårt att hitta värde. Många lopp som går att lösa på både 2 & 3 streck, så kommer den stora massan spela o även "harry".

Själv går jag emot, v75 handlar om ett maraton, jag vill inte vinna när utd är 5K på 7 rätt. Kommer spika två andrahanadre, Cruzado Dela Noche samt Lome Brage. Den sistnömnda har inte bäst vinstchans i sitt lopp men är enligt mej understreckad.

Sen blir det bred gardering där jag medvetet plockat bort en del betrodda i de två avslutande avdelningarna som jag tycker värdet är lågt på kontra vinstchans.

Stor risk att det slutar med 4 rätt, men då ger det max 5K oxå, och jag vet att nya chanser kommer på Onsdag & Lördag igen haha.

Trevlig helg!
Jag har "fullt" förtroende på att du vet vad du sysslar med vad gäller värde så jag bryr mig inte om vi får tre rätt sju månader i rad om vi vinner de där jävla miljonerna sen bara Alldeles för många som fegar ur och inte vågar helgardera och många tar tio av tolv och lämnar de minst betrodda etc. Sett mängder med - enligt mig - dårskap. Tycker dina spikar idag är intressanta. Själv hade jag gått på Prosperous som spik men din i guld är nog mer intressant och i kallblod hittar vi kanonvärde. "Som regel" kan man faktiskt ha att alltid spika andrahandaren när det finns så stora favoriter för de får alltid värde (utan att jag bokfört).

Ville mest veta var du tänker lägga krutet men såg det nu i bolaget och det ser bra ut totalt... hade ett önskemål även om jag avskyr att sätta griller i huvudet hos andra! Men du kan ju kolla mitt lilla inlägg där Håller du inte med... stå fast :P Gör nog inget eget system idag så köper antagligen ändå!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat